Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Dino | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Wasilewski adresGliwice zarejestrowany07.06.2005 @20:13:19 ostatnio na stronie16.05.2012 @23:36:41
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://www.orlisoft.pl Gadu-Gadu8209897
digarty30 komentarze451 posty na forum0 newsy3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~szafarski1    07.04.2013 @18:56:18
Siemano Dino!
Wiesz co mam problem z forum orlisoft nie mogę założyć konta... dawno mnie tu nie było... zamierzam wrócić z projektami itd.... :D

pozdrawiam...
_______
Twoja wyobraźnia jest więcej warta, niż sobie wyobrażasz.
Louis Argon
~jacek92    25.04.2012 @18:17:24
~Th00r    03.01.2012 @19:41:49
Dziękuje za miłe słowa i linka. Postaram się coś wrzucić na bitwę Btw, fajne te Twoje autka.
ostatnio edytowane: 2012-01-03 19:44:20
~CYBEVHS    30.12.2011 @17:06:26
Dzięki za komenty...;] na razie jeszcze chce troche potrenować bo tylko w tym lambo renderig dopiąłem...reszta to szkice...ale ostatnio zajarałem sie tym tematem i dłubie coś cały czas...;] na bitwe troche za Cienki jestem...ale potrenuję jeszcze trochę i wbijam...;];]
~dja    17.12.2011 @16:29:52
nie zawsze jest czas zeby cos wrzucic; jak widzisz dopiero dzisiaj skonczylem Leona ktorego mialem wyslac na bitwe; wracajac do filtrow to akurat przy tego typu rysunkach na koniec cala Twoja praca jest korygowana przez program czyli maszyne i to moim zdaniem jest beeee
_______
Nie ma rzeczywistości samej w sobie, są tylko obrazy widziane z różnych perspektyw.
A. Einstein
~myszol19    13.12.2011 @21:03:11
jestem co tam z tą bitwą?
~MentosPAGE    12.12.2011 @00:09:52
Dzięki za pozytywne oceny, ale do rewelacji to jeszcze dłuuuuuga droga ;P
~myszol19    13.10.2011 @21:29:54
siema, letraset
~dasho    27.08.2011 @15:54:34
Siema siema jak dam rade to cos zrobie na bitke.Pozdro!
~Lustrzany    08.08.2011 @14:27:49
Dzięki. Chętnie wezmę udział, tylko potrzebuję kilku informacji;
- wygenerowałem plik w imageshack (1280x859, 347kb, jpg - nie wiem czy właściwy format?)
- jak i gdzie wrzucić ten plik?
- zaproszę znajomych do głosowania; chciałbym wiedzieć gdzie i w jaki sposób oddaje się głosy

Pozdrawiam
Adrian Rogala
~jacek92    03.08.2011 @09:20:03
Dzięki za zaproszenie. W wolnej chwili wezmę się za rysowanie.
~smigi    02.08.2011 @15:32:24
Spoko, nigdy co prawda w bitwy się nie bawiłem, ale w wolnej chili może coś drapne
Pozdro
_______
.....wstawiam 'rewelke' jeśli Twoja praca naprawde zrobi na mnie wrażenie....
~jacek92    06.07.2011 @17:51:42
Jeśli wszystko robisz ręcznie to wszystko daje bardzo dobre wrażenie. Jeśli chodzi o te białe smugi to po prostu odpuszczałem i zostawiałem białą kartę. Wtedy daje dobry błyszczący efekt..
~kellyq    05.07.2011 @17:09:19
dzięki
_______
3dfuria.blogspot.com
~Davide    25.06.2011 @12:53:42
jak znajdę chwilę wolnego czasu to na pewno się zarejestruję.
w końcu trzeba się kreatywnie rozwijać... :d
ostatnio edytowane: 2011-06-25 12:54:17
_______
http://davide.rox.pl
~Davide    24.06.2011 @17:52:08
dzięki za komentarz. :d

a tak generalnie, orlisoft jest kontynuacją orliparku czy to zupełnie inny serwis? ;>

i jeszcze pyt. nr 2. planujecie stworzyć jakieś forum na orlisofcie? ;p
~MentosPAGE    22.06.2011 @22:57:40
Dobrze, że przynajmniej masz chęci i próbujesz coś zrobić dla designu w polsce, a takiej strony internetowej właśnie brakuje
ostatnio edytowane: 2011-06-22 22:58:18
~Lesman    08.06.2011 @11:46:58
Dzięki za opinie właśnie zrobiłem sobie prowizoryczne studio fotograficzne i szkole się
~szafarski1    18.11.2009 @14:57:18
aha to działaja co u mnie jak widać zajmuje się teraz bryłami i takie tam.... coś pod studia próbuje tworzyć, ale jakoś mam złe przeczucie...
_______
Twoja wyobraźnia jest więcej warta, niż sobie wyobrażasz.
Louis Argon
~szafarski1    09.11.2009 @16:46:16
co tam wojowniku słychać na froncie?
_______
Twoja wyobraźnia jest więcej warta, niż sobie wyobrażasz.
Louis Argon
~mementomori15    04.10.2009 @12:54:21
aaa thx za podpowiedź
_______
Rock'n'Roll girlfriend iksdeeee
~Bti    01.10.2009 @20:50:38
dzieki za ocene pracy, zrobie to jak tylko bede wiedzial jak
~szafarski1    29.09.2009 @21:37:02
no hellowww obcykałem już... tylko czasu na rysunki brak, albo może to lenistwo... pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2009-09-29 21:38:45
_______
Twoja wyobraźnia jest więcej warta, niż sobie wyobrażasz.
Louis Argon
~szafarski1    13.09.2009 @08:02:11
wiesz gdzieś coś tam w głębi jest jakieś marzenie, ale czy to wypali nie mam pojęcia mam jeszcze nie cały rok do złożenia papierów wiec zobaczę bardziej chyba wybiorę studia w kierunku inż. elektromechanika...
_______
Twoja wyobraźnia jest więcej warta, niż sobie wyobrażasz.
Louis Argon
~szafarski1    12.09.2009 @22:29:17
a no nic czas mija i nie mam czasu nawet na kreślenie... trochę mi się wydaje ze za szybko odbywają się bitwy....
_______
Twoja wyobraźnia jest więcej warta, niż sobie wyobrażasz.
Louis Argon
1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt