Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Dino | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Wasilewski adresGliwice zarejestrowany07.06.2005 @20:13:19 ostatnio na stronie16.05.2012 @23:36:41
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://www.orlisoft.pl Gadu-Gadu8209897
digarty30 komentarze451 posty na forum0 newsy3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~labedz    07.09.2009 @22:28:18
a Ty z kolei , zrobiłeś bardzo duży postęp jeśli chodzi o technikę....ja właśnie mam z tym problem
~labedz    07.09.2009 @22:25:19
dzięki Dino
~kaczor345    01.09.2009 @18:00:35
Dzięki bardzo.


_______
Zapraszam Cię do moich stron:
kaczor345.deviantart.com/
milaobslugashop.spreadshirt.net/
cafepress.com/premiumdesign/
-Hohsztapler    31.08.2009 @00:54:57
dziękuję za konstruktywną ocenę... co do słupka-patrz subaru, i spoilera to.. no cóż jak już podkreśliłem to był projekt próbny w corelu i bazuje na połączeniu porshe i bmw ale mimo to jeszcze raz wielkie dzięki! fajnie jak ktoś z taką dokładnością ocenia
ostatnio edytowane: 2009-08-31 01:04:25
~BARYS46    19.08.2009 @21:02:14
dzieki
~miedziu    05.08.2009 @18:06:24
dzieki za czcionke a f1 przerysowana ;] hehe
~concpiracy785    03.08.2009 @14:43:52
Dzięki:D
~MLasta    02.08.2009 @21:57:35
Wielkie dzieki Proponuje rozkrecac orlipark :P
~TuxDesign    07.07.2008 @21:55:47
nie ma sprawy
zapraszam do komentowania moich wypocin :D
_______
peace, love & JDM
!montagproject    08.06.2008 @00:20:53
Wielkie dzięki
_______
we still believe in love, so fuck you
^KoleK    27.05.2008 @21:50:59
fajnie ze znowu wrzucasz swoje prace
_______
http://www.kolaczek.net - portfolio fotograficzne
http://www.peryskop.kolaczek.net - kolek photoblog

~czarnuuleczka    27.05.2008 @08:16:25
rewelacyjnie rysujesz )
_______
Możesz zdobyć świat, lecz to tylko będzie świat ... nie barwy które niesie wiatr!
!Zamarek    24.05.2008 @19:39:17
dzięki, pozdro!
~Anielkaaa    23.05.2008 @20:52:37
_______
Wybieram tylko to co mi się podoba.
Nie dziękuj, oceń.
~AWmodels    18.05.2008 @00:33:28
kuku
~Kyo    17.05.2008 @16:04:59
+misz    16.05.2008 @08:28:58
przepraszam nie ten przycisk mi sie nacisnal, prosze o ponowne zapisanie sie do gropy
_______
http://misz.net misz.net - blog | http://misz.com misz.com - design
+crislabno    15.05.2008 @21:11:10
typo - typografia - liternictwo
co do zasad tworzenia to raczej nie spisze ich jednorazowo
poszukaj na forum , tam troche ciekawych rzeczy pisali swego czasu
_______
One faith , one love - http://www.rebeliarts.org / http://www.crislabno.com
~piotrpakula    09.05.2008 @00:40:24
Gratuluję projektów aut i zwłaszcza www w wersji flasz...świetna animacja...bardzo dostojna i klimatyczna...w dobie skaczących reklam i agresywnych form jest miłą odmianą...
~zana    08.05.2008 @23:31:33
ja oceniam tylko i wyłacznie prace, które mi sie podobaja innych nie ruszam. Ocena nie ejst z nikad w moim przypadku to w gwoli wyjasnien. A reklamy nie potrzebuje. Pozdrawiam
~tajus    08.05.2008 @21:39:44
cieszę się, że się podoba, bardzo mi miło
ale myślę, że przerysowanie auta ze zdjęcie to nie taka sztuka, jak koncepty, na których oczywiście się nie znam:D
pozdrawiam cieplutko
~Kisiel2241    02.05.2008 @12:07:05
po ostatniej pracy nie zgodzę się by nie zajmował się webdesignerem - chociaż autka są zajebiaszcze
~flexible    01.05.2008 @11:05:53
Zostań przy samochodach.
~zylak    04.04.2008 @01:21:41
thx Dino
pozdrawiam
~marekjedrzejewski    01.04.2008 @23:59:23
pewnie że super, to moja mama jk
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt